29 Ekim 2015 Perşembe

Üvey kuzenimi hiç acımadan siktim 2015

Son vakitlerde saç tarzımı değiştirmiştim ve kızların fazlası ile ilgisini çekmeye başlamıştım . Nihai vakitlerde facebook üzerinden yüzlerce dostluk talebi gelmeye başlamıştı . Ben de bunu fırsata çevirdim ve kızlarla öncesinde sohbeti kurup ardından da onları götürmeye başladım . Aramaya sebep yoktu her koşulda cebimde bir manitam vardı . Okuldan mezun olduğum sene amcamların köyünde düğüne çağırıldım . Bizde tane davete icabettir dedik ve gittik . Amcamın iki tane kızı var . Bizi 18 ötekisi de 20 yaşında . İkisi de güzel kızlardır ama ben elbette ki büyüğüne hastaydım . Yani amcamın kızı olmasa sevgilim olması amaçlı her şeyi yapardım o civarı iyi bir kızdı . Neyse düğün vakti geldi ve hep beraber düğüne gittik . Tabi kalabalıktı ve hepimiz akrabaydık . Ben de içeride bunalınca sigara içmek amaçlı kendime kuytu bir yer buldum . Amca kızını patlattım ama bunu yaparken bir sürü korktum . Ben patlatacağım sanarken kız olmadığını anladım sokunca . Tabi ben çıkıyorum deyince amcamın büyük kızı da benimle beraber gelmek istedi . Kuzen diye anlatayım bundan sonrasını . Neyse beraber dışarıya çıktık ve sigara içmeye başladık . O sırada ben onun ne civarı iyi bir kız meydana geldiğini söyledim . Benim bu sözlerim kuzenimi bir sürü utandırmıştı . Ardından birden Ah amcamın kızı olmasın neler yapardım sana diye söz ettim . Hiç beklemediğim bir şekilde eee anlat bakalım neler yapardın dedi . Ama ben bir sürü uzatmadım ve ahlar vahlar içerisinde yine düğün evine geriye gittik . İçeriye girince baktım dans müziği çalıyor ben de bunu dansa kaldırdım . Neyse gece düğünde baya eğlendik ve haneye geriye döndük . Babam lar ve amcam lar haneye ciro gelmez yattılar . Biz de kuzenimle balkona sigara içmeye çıktık . Ben balkonda on la beraber konuşurken kendimi tutamadım ve ondan bir sürü hoşlandığımı söyledim . O da ben de senden bir sürü hoşlanıyorum deyince balkonda dudaklarına yapıştım . Ama burada devam edemezdim zira her an biri kalkabilirdi . Aklıma yakın arkadaşlarımdan biri geldi . Bekar evinde kalıyordu anında telefonu elime aldım ve onu arayarak yarın evi boşaltmasını söyledim . Kuzenime de yarın oraya gideceğimizi ve rahat rahat takılacağımızı anlattım . Gece içim içime sığmıyor sabahı nasıl edeceğim diye düşünüyordum . Öyle bunun gibi derken uyuya kalmışım ve erken oldu . Kalktım annem kahvaltıyı hazırlamıştı . Ben dışarıya çıkacağım deyince kuzenim anında atladı hadi beni de gezdir dedi . Tabi bu bir numaraydı ben de öncesinde biraz nazlandım ama annemde ısrar edince kabul etmiş benzeri yaptım . Neyse anında arkadaşımdan anahtarı alarak evine girdik . Zaten dayanacak gücüm yoktu ve içeriye girer girmez arkadaşımın yatağına götürdüm . Ben anında soyundum ve o da soyundu . Ben pantolonumu çıkardığımda bir sürü büyük sikimi görünce bu civarı büyüğünü görmemi ştim dediğinde vay orospuya bak dedim içimden . Demek ki bizim kuzen daha öncesinde sık sık sikilmişti . Bu bir taraftan da hoşuma gitti . Anında dizinin üstüne çökerek prof bir şekilde ağzına almış yalarken beni çıldırttıyordu . Biraz o yaladı ardından ben onu yatağa yatırdım ve amını yalamaya başladım . Amı yeni ağda yapılmıştı ve hakikaten tertemiz mis gibiydi . Anında yatağın kenarına getirip bacak omuza pozisyonunda sikmeye başladım . Yaklaşık 10 dk siktikten ardından yarrağımı çıkardım ve göbeğinin üzerine boşaldım . Tabii ki burada bitmemişti biraz dinlendik ve ardından domaltarak siktim ve bir postada böyle attım . Bu kızı sikmek hakikaten bir sürü güzeldi . Siktikce sikesim geliyor ve sikmeye doyamıyordum . Tüm vücudunu yalamaya başladım . Ama bir sürü zaman yoktu bir posta daha siktikten ardından arkadaşımın evinden çıktık . İkimiz de hakikaten bir sürü zevk almıştık .

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder