29 Ekim 2015 Perşembe

O daha bir şey girmemiştir

 Ben çekici buldum onun hakkında çok şey vardı. Derin, bariton sesi, bir sese sahipti hem de o emir havlamaya zaman diye usulca konuştu veya biraz korkutucu zaman seksi. O, seyir seçkin, uzun boylu ve fiziksel olarak formda karnının rağmen büyük oldu. O benim kocam çok daha fazla para kazanıyordu. O Roland'ın patronu oldu. O adil, ama sağlam oldu. O çok istedi, ama o bir sürü verdi. O Roland'ın yetenek görülen ve daha fazla ücret ve sorumluluğu ile çabalarını onu daha yapmak için itti ve ödüllendirdi etmişti. Ben de o benim için bir şey olduğunu biliyordum. O zaman beni kontrol ediyordu. O içki overindulging olmuştu genellikle sonra bir partide birden fazla beni köşeye etmişti. Duvara Sırtım, o çok yakın, çok alçak sesle konuşursanız, beni tüm harika şeyler kocam yerine geri bir sokak saç fırçası bile bugüne kadar gidiyor, yapıyor, ve sonra yavaş yavaş bana konuyu değiştirmek oldu söylemek alacağı, ya da benim gözlerim ne kadar güzel ya da o benim gülümseme ya da benim ruj gölge nasıl sevdim bana. Ben ona hissedilen açlık sevdim. Bu beni istediğini hissettirdi. O daha bir şey girmemiştir ve onu teşvik kesinlikle hiç, ama aramızda bir kimya. Orada yakında ben olmuştu ne kadar haklı keşfetti. Ne de öğrendim Roland de bunun üzerine almış nasıl. Richard yıllardır eşi lanet ilgili fanteziler olmuştu. Richard büyüleyici ve çekici oldu. Biz o gerekli kağıtlar için Roland'ın masası ve dosya dolapları arandı gibi o bile bize öğle emretti. Birlikte tüm kağıtları çıkartıldıktan sonra biz, makamında oturdu öğle yemeği yedik ve sohbet ettik. Ben onun etrafında rahat hissettim. İçimde ondan ilgiyi hissetti. Onun beni kontrol gördüm ve ona aynı şeyi yaptı. Ben ona teşekkür etti ve benim en baştan çıkarıcı sesi, umuyordu ne sordu, "Richard, Yardımlarınız için bugün size ödemek için yapabileceğim bir şey var mı? Ben bu kağıtları bulurdum ve öğle yemeği harikaydı."Bana baktı göz. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder